FÅR RINGEN IMORGON! (idag)

happyfaaaaace!
Hämtar nog min nya ring imorgon som jag väntat på i evigheter snart! Har bett dom att lägga undan rätt storlek till mig när de får in den! Riktigt snygg!
För er som undrar hur den ser ut är det en dödskalle från Glitter :)
Och förlåt för dålig uppdatering. Men vem vet.. kanske kommer jag igen med några inlägg endast nu på kvällen?
Valborgen spenderades med familj och grannar, inte världens kväll men mys!


Fick en smyckeshand av mamma idag, jättefin! En av favoritprylarna nu..
ohh, nu är det Maj förresten. Skönt!

korkat inlägg egentligen men bara lite info.
det låter sjukt konstigt det jag skriver.. hm, uppdaterar snart igen :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0