sakna det för mycket

Åhhh, sitter och ler nu när jag skriver. Har verkligen saknat att blogga!
Bloggade innan på www.onerose.blogg.se för er som nyss hittat hit.
Yes, och va dska denna bloggen handla om. Ännu en modeblogg? Nästan.
Kommer försöka uppdatera flera gånger om dan men börjar med en mjukstart.
Jag bloggar om mina intressen, alltså mode, foto, kanske sång när jag tävlar och så, mina dagar och min torra humor haha :)
usch, vilken dålig presentation, men so what ni lär känna mig senare.
Jag älskar verkligen att shoppa, sjunga & fota. Har varit med i ett antal sångtävlingar
där det både ar gått bra och dåligt.
uppdaterar detta inlägget imorgon
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0