u have a bad day..

hej, börja för cirka en timme sen. Skulle egentligen fått skjuts men sen hände de nåt .. kom du bara hit för att träffa min lillasyster?
På svenskan skrev vi novell men jag hade ingen inspiration för det som hände. Men skit i det nu :)
Igår övade vi på konfirmationen som vi ska ha på Lördag, ska bli kul men vissa är så oegagerade, jättetråkigt.
Har ingen bild på dagens outfit, men en enkel paulfrank tröja jättesöt med jeans eftersom jag inete hittar mitt långa linne så jag kan ha tights. Men nu är vi bara tjejer i skolan, nästa vecka också för killarna praoar skönt! Har inte orkat välja ut några finare kläder.
Uppdaterar senare
Puss

btw. en blogg efterlyses! Var inne på en blogg som säljer billiga converse, något med gina tror jag men hittar inte den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0