underbar dag + dagens outfit

Tack för en jättekul dag!
Började med att jag klev upp vid 9 fix sen kyrkan kl 11 så vi öva.
Sen börja den klockan 1. Spelade marimba, sjöng & speka keyboard, fick en dikt uppläsen av våran konfirmandledare, jättefin.
Sen åkte vi hem & åt mat & efterätt, öppnade paket.
& guud så fina paket jag fick. Massa smycken, en skitcool spargris, kristallskål. Lägger in bild på allt imorgon, ät för trött för att fixa med det nu.
Dom senaste gästerna stannade till halv elva tror jag. 
Jättekul dag iallafall!

Jag idag
Klänning - Whoops eller bubbleroom, 399kr (Skärp ingår, hade bara glömt sätta på mig det efter kyrkan :))
Halsbannd - guldkors + dop-guldkedjan.
+ skor, men datorn segar så kan inte lägga in bild på dom idag kanske kommer en update imorgon (idag:))
Hade senare på mig ett silver kors som jag fick + ring + thomas sabo arband som jag  fick
Bilder kommer imorgon :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0