imorgon ska jag ...

Hej sötisar!
Besöksrekord idag igen, har använt bloggen i exakt en vecka nu. Redan uppe i 30 läsare och många av er kommenterar, tuuuuusen tack!
hehehe skratta ni så mycket ni vill, för att ha haft den i en vecka så e man ju stolt haha :)
Om ni gillar min blogg följ gärna den via bloglovin. Då är ni bäst!

... shoppa på framförallt Gina Tricot
- leggings
- lite oversize tee på rea
- kanske jacka
- baseballjackan till Mathilda (http://ginatricotnews.blogg.se/) (?)
- och det största frågetecknget, ringar? påminner om den silvriga långa som var med i ett inlägg idag. Denna är inte alls lika fin men billigare. budjet eller snyggare? Eller kan min farmor göra en :)
- eller en annan skitsnygg ring
ska även sälja salami haha :)
tråkigt inlägg jag vet, ni får bilder på sakerna om jag köper dom imorgon :) 
mycket roligare haha. men helt ärligt nån som läste detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0