wihäää, photoshop!

Så sitter i skolan nu, har rast. På lunchrasten så var jag och letade efter 'jackan alla vill ha' från Gina Tricot till en jättegullig tjej. Hennes conversetävling jag skrev om innan. Gillar hennes blogg :)
Ska tillbaka till ginatricot ikväll och köpa lite kläder och kanske smycken.
Har fått photoshop installerat nu & jag är lycklig!
Jag hoppas att jag hinner med header i veckan.

Jo, vaknade halv 9 idag! Börjar 9. Var rikigt stressad, brukar ta 2 timmar för mig att fixa mig och välja smycken och kläder (även fast jag inte har så mycket) haha. Ja, men jag kom 1 minut över och vi hade inte börjat än, puh! 

Puss

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. åhh man tackar :D allt bra?

2010-04-27 @ 15:29:12
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Yes, det gör jag! Aha, så allt är klart nu alltså? Gud så skönt i så fall :D

Haha jaha, till något speciellt?

2010-04-27 @ 16:11:49
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0